söndag 7 oktober 2007

Tid för mig själv...

Har en hög med tidningar som jag vet att jag inte har läst igenom ordentligt, utan de har hamnat på hög inne i vårt kontor/gästrum och varje gång jag tittar på högen så tänker:"i morgon kväll, då ska jag lägga mig här inne med lite go musik och bara läsa ikapp"..men händer det då? Nej! Måste ta mig i kragen för i högen finns ju senaste Sköna Hem, Mama, Elle a la carte, Elle interör osv osv. Alla har jag bläddrat i, fast inte läst ordentligt! :-)

Spegeln som står på avsatsen är en gammal IKEA spegel som jag köpte i början av 90-talet. Mörkblå botten, och med blad och blommor som gick i grönt, lite rött och guld. Målade över allt detta med svart färg, men behöll guldramarna och den blev riktigt fin. Det roliga var att min bror har haft den i ett antal år hos sig. Först lånade han den av mig när han flyttade hemifrån för jag hade tröttnat på den, sen hamnade den i hans förråd. För några månader sedan frågade han om jag ville ha tillbaka den för den tog sådan plats, :-), ja visst sa jag och målade om den. När de sist var ner och hälsade på fick han syn på den och blev avis för så nu ville han ha tillbaka den! Nope! Hahahaha

Inga kommentarer: