måndag 15 oktober 2007

Mysig hemmadag!

Foto: Vi samlar hennes nappar i en Marimekko skål så att vi alltid vet var det finns om det blir kris och idag fick hon sitta vid "baren" och välja själv! Då blir man ju såå glad!

Idag har vi hållit oss hemma, alla tre. Det var rätt skönt faktiskt, dock jag mådde fortfarande lite dåligt när jag vaknade i morse, men det försvann efter att jag fått vila lite så det känns jättebra nu! Härligt! Det har varit mycket bus idag för E. Hon och pappa tog en promenad mitt på dagen(då jag passade på att vila) och köpte med sig färska kanelbullar hem. E åt upp en hel kanelbulle själv! Vi är rätt noga med att inte ge henne kakor och bullar än, men idag tyckte vi att det nästan var lite fest här hemma, jag menar, en trist grå måndag, och vi var hemma alla tre, då måste man ju få äta bulle även fast man bara är 15 ½ månad! :-) Vi har som sagt bara tagit det lugnt och E har varit rätt ostyrig idag, det märks att hon saknar dagis så det ska bli kul att få se hennes reaktion i morgon när vi ska åka dit!

Inga kommentarer: