onsdag 17 oktober 2007

Så trött, så trött!


Hemma igen efter en lååång utvecklingsdag med jobbet. Men det har varit lärorikt och roligt som vanligt. Men gud vad man äter när man är iväg på sådana är kursgårdar! De serverade frallor och bullar om vartannat innan det var dags för lunch. Efter det var det bulle igen, sen färsk exotisk frukt och godis. Några timmar senare satt vi och åt middag! :-) Är proppmätt och trött. Har precis tagit en snabb dusch och funderar på om jag orkar att titta på Grey's(som vi spelat in) efter att fotbollen är slut, eller om det får vänta till i morgon, hm...skulle ju vara skönt att komma i säng i skaplig tid för en gångs skull!

Har en kollega som är gravid och som är beräknad till att föda om några månader. Jag blir alldeles varm i magen av lycka varje gång jag ser på henne. Fastän min förlossning var en rejäl pärs som jag i dag inte kan förstå att jag tog mig igenom så är det ju så fantastiskt! Jag har nog sagt det förut, ibland när jag tittar på E kan jag fortfarande inte förstå att hon är vår! Att jag är mamma! Lilla jag liksom! Det känns som sockerdricka i hjärtat när jag tänker på det! :-)
Foto: E, bara några minuter gammal.

Inga kommentarer: