onsdag 24 oktober 2007

Sen jobbkväll!


Idag har det varit såå mycket på jobbet. Mitt i allt hade jag ett telefonmöte med Oslo och efter det bidde det lunch, kl 15.00! Sprang iväg och köpte en sushi!

Det var nästan så att jag missade E ikväll eftersom jag blev en timme senare än vanligt. Men hon höll ut och väntade på sin lilla mamma! ;-) Vi busade och gosade ett tag innan det var dags för henne att krypa till kojs. Hon älskar sina nya Kitty pyjamasar! Allra helst natt"skjortan" som är vit och grårandig med rosa Kittykontur.Varje gång vi frågar vart katten är, pekar hon på Kitty och ler med hela ansiktet. Hjälp, har hon hamnat i Kittyträsket? :-)


I morgon anordnar vi en stor konferens, ska bli kul. På fredag åker jag ner till Malmö för möte och sedan hem igen och då väntar våra vänner "hemifrån". Det blir skaldjur och vitt vin på fredag och italienskt på lördag. Ser verkligen fram emot att få träffa dem!

Inga kommentarer: