söndag 7 oktober 2007

Kortare shoppingtur idag!

Idag har vi bara slappat och det tog ett tag innan vi tog oss ut på en liten tur. Vilda Bebisen somnade i famnen hos pappa medans de kikade på tecknat i morse efter frukost och hon sover sedan en kvart ungefär. Hon är nog inte riktigt kry, hostar och är snorig. Hon fick lite hostmedicin tidigare idag och en gång till nu ikväll. Hoppas hostan dämpas något!

Jo, som sagt, vi for ju ut och passerade ett "Rusta" varhus, och se vad jag hittade där! Så söta och de fanns i 3 olika storlekar, små ca 10 cm höga, samt konformade ca 35 cm höga och dessa som jag köpte för det sanslöst billiga priset 19,50 styck! De är ca 20 cm höga och ca 25 i diamter kan jag tro och gjorda i lackad plåt. Än så länge vet jag inte vad jag ska ha dem till i Vildningens rum, men nog ska jag klura ut något! Vi ska ju köpa en hylla till hennes rum så fort vi tar bort hennes skötbord och i den hyllan kan det bli fin med dessa plåthinkar.

Muggarna kostade 5 kr för 6 stycken och passar perfekt nu när Vildingen har lärt sig att dricka själv ur egen glas istället för pipmuggen. De var rätt mjuka i konsistensen men helt Ok, jag menar, 5 kr!Hittade även denna städlåda för 129 kr. Lite shabby chic, men jag är inte helt inne på den stilen men tyckte den var rätt söt ändå. Har inte köpt den än...men funderar på om jag ska göra det. Vet inte riktigt vart jag skall ha den. Å andra sidan behöver jag en för jag måste vara städbranschens bästa kund, faller som en fura när det kommer reklam om en ny städprodukt! :-)

Inga kommentarer: