onsdag 10 oktober 2007

Småkrassliga alla tre..

I natt sov jag jättedåligt. Det kittlades i halsen och tidigt tidigt i morse när jag vaknade hade jag ont i halsen. Nej!! Gick till jobbet i allafall och har tryckt i mig massor av thé, vet inte varför, jag får bara för mig att alla baskelusker dör av hett thé! :-) Å jag tror nog att det hjälpte lite grand för jag har inte alls lika ont i halsen...nej, nu är jag täppt i näsan istället! Hahahaha. Sambon är också lite krasslig, hostar och känner sig matt. Vilda Bebisen har troligtvis fått ögoninflammation, så vi får se om hon går till dagis i morgon. Ja, nu märks det att vår lilla tjej har börjat på dagis! :-)

Nu ska jag gå och lägga mig så det blir inte så mycket bloggande ikväll. Nästa vecka får jag min nya laptop då ska jag blogga bekvämt i soffan, istället för att sitta här inne på kontoret.
God natt till er alla!

Inga kommentarer: