måndag 22 oktober 2007

"SkallePer"




Kommer ni ihåg honom? Han spelades av Allan Edwall i Ronja Rövardotter. Så lite hår som SkallePer hade, det har E! :-) Men på henne växer det ut i alla fall. Fick nämligen en fråga om hårspännen till barn med lite hår och det finns en sorts spännen med kardborrefunktion. Fick några som gåva av en bloggvän. Nyss gick jag ut på Ebay och då hittade jag massor av hårspännen som är anpassade just för små fjuniga huvuden! De ser ut som små spännen men har "velcro" på insidan som gör att de inte glider av! Så nu ska jag bara hitta någon som levererar till Sverige. Det finns tokmycket fina spännen! Gå ut på Ebay, leta på "Hair clips infants" så hittar du massor i alla möjliga färger!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå så söta! Nu blev jag sugen på att gå in och kika, fast jag måste verkligen jobba... Hoppas allt är bra med dig och familjen!

"M" sa...

Hej!! Jo, tack allt är helt OK! Hoppas ni mår bra! Söt liten tjej du har!

Anonym sa...

Hej, hej!
Superfint! Tack så mycket!
Jag föll faktiskt över en sexpack rutiga rosetter på VickeVire i Gustavsbergs Centrum idag. Godiset blev kanonsöt!
... men som du säger; dom har en tendens att glida av...

"M" sa...

Helena - ja, min E har liksom inte så mycket att fästa i! :-) Så man är glad när man hittar nåt som fungerar eller hur? Men jag håller utkik ifall jag skulle se något ute på stan eller så! Ha det bra!