torsdag 11 oktober 2007

Inte så bra idag..

"Raggisar", skönt att ha när man är lite kall om fossingarna! Pyjamasbyxor från Calvin Klein,

I morse vaknade vi av ringklockan och tittade på Vildingens ögon, var det ögoninflammation eller ej? Vi såg inget då, men bestämde oss för att hålla henne hemma från dagis idag. Pappa fick bli hemma och pyssla om henne och det passade nog även honom då han inte heller känner sig helt kry. Jag kilade däremot till jobbet och väl där kände jag mig dåsig och jag tror t.o.m att jag hade feber. Fick Alvedon av vår goa receptionist och kände mig genast lite bättre. Efter det drog jag och 3 kollegor ut och åt indiskt och de indiska kryddorna värmde gott i magen! Älskar indiskt! Efter lunch var vi ett gäng kollegor som hade ett möte externt, det mötet slutade dock tidigare och jag fick skjuts hem, skönt! Väl hemma gjorde sambon pannkakor! Vår torsdagstradition håller i sig än! Därefter blev det lite bus med Vildingen innan kvällsflaskan serverades och hon somnade redan vid 19.
Själv har jag softat med ett gäng tidningar och försöker läsa ikapp, har ju ett gäng magasin som jag inte har läst igenom ordentligt än. Nya Sköna Hem kom idag och den ska jag ta itu med senare tänkte jag.

Jo, har ju glömt att berätta. Igår lärde jag Vilda Bebisen att snyta sig! :-) Hon är ju så snorig nu och jag tycker det är så svårt att snyta henne när hon inte kan fräsa ut. Så igår morse när näsan rann kom jag på att hon, när hon härmar hur grisen låter, fräser med sin lilla näsa, och se, det funkade! Så nu ber jag henne låta som grisen när det är dags att fräsa ur näsan!! Hahahahaha

I morgon blir hon nog hemma för under dagen har hon haft lite problem med ögonen berättade sambon och ögoninflammation smittar ju som tusan har vi hört! Även jag är ju inte helt i form så det kan nog vara bra för oss båda att hålla oss hemma.

Ska tända ljus vid sängen när jag kryper till kojs. Har även en liten tillbringare med tillhörande glas vid sängen, en present från några vänner som besökte oss i somras. Perfekt nu när man är lite hängig och halsen känns konstig. Ni vet, inte direkt halsont, utan det killas och kittlas HELA tiden, mycket irriterande!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Söta du! Jag vet allt om hur det är att vara krasslig. Min lilla sessa har ju varit det en bra stund nu och i min hals har det också killat hur mycket som helst... Så - jag hoppas ni kryar på er snart alla 3 så att ni blir piggelina igen! Mitt hjärta tok hostar på nätterna men vi reser ändå hem till Luleå imorgon. Tror lite miljöombyte kan göra oss gott! Sköt om dig så jätte mycket och MYS dig frisk. Kram! :-)

"M" sa...

Hej vännen! Tack snälla du!! Ha det nu riktigt gott i Luleå och njut av familj och vänner! Ge Johanna en bamsekram från min lilla E!! *kramiz*

Anonym sa...

bape outlet
kobe byrant shoes
golden goose outlet
hermes birkin bag
off white clothing
kd 15
retro jordans
hermes outlet
bape
golden goose outlet