söndag 28 oktober 2007

Helgen är över och ny vecka väntar!

I fredags var jag ju på möte i Malmö. Blev hämtad strax efter 7 på morgonen och därefter raka vägen ner till Malmö för, vad vi trodde, ett möte på ca 4 timmar. Efter 1 ½ timme hade vi gått igenom det material som skulle gås igenom så lunchen tidigarelades och vi kunde börja hemfärd redan vid halv ett istället för två. Mötet var bra, svenskar, danskar och norrmän. Har dock lite svårt att förstå danskan. Vissa danskar anstränger sig faktiskt för att "prata" svenska, medans andra mal på och mal på.... :-) Nåja, vi var supernöjda efteråt! Chefen släppte av mig hemma så jag kunde springa iväg till dagis för att hämta E tidigare än vanligt! Så härligt att hämta henne! Jag är ju den som alltid lämnar så det är så kul att ibland få hämta oxå. Hon var lite ledsen när jag kom men blev på bättre humör när vi hade lekt lite här hemma. Efter några timmar dök då äntligen våra vänner upp. Som vi har längtat till dem! Deras lille son var sååå söt och sååå liten! Svårt att tänka sig att han var hälften så stor när han föddes! Nu efter två månader, väger han lika "mycket" som E vägde när hon föddes!


Fredagens middag: Skaldjur! Jag ÄLSKAR skaldjur! Speciellt havskräftor, såå gott. Är jag på dåligt humör vet sambon exakt vad han skall köpa, 1 kg havskräftor och jag ler med hela ansiktet! Hahahahahaha

Inga kommentarer: