tisdag 16 oktober 2007

Fullt upp idag!



Oj oj, idag hade jag jättemycket på jobbet. Hann faktiskt inte att äta lunch, så det bidde 2 klementiner och 3 småkakor på jobbet vid 3 snåret istället. Ja, jag veeet, så ska man inte göra, men jag var så inne i jobbet att jag varken kände hunger eller orkade kila ut och köpa med mig något! :-)

E var såå glad i morse när hon kom till dagis! Hon möttes upp av en liten kille som är nästan jämgammal med E och de gav varandra en kram! Så gulliga! Det är så härligt att se att hon trivs på dagis, för ibland gör det ont i lilla mammahjärtat när man tänker på att hon är där och jag är på jobbet.. ..att vi inte är tillsammans längre hela dagarna! MEN, det tar vi igen när jag kommer hem på kvällen, som vi busade ikväll! Hon var på ett jättespralligt humör och ville bara busa omkring innan det blev dags för nattning! Mitt lilla hjärta!

Inga kommentarer: