måndag 1 oktober 2007

Paket!


Idag fick Vilda Bebisen ett paket från vår bloggvän AnnaStina, http://www.gizmolinas.blogg.se/, som hade skickat kardborrehårspännen till Vildingen. Så sööta! Tack AnnaStina, du e la för go! :-)
AnnaStina är en härlig tjej som inspirerar många med sitt positiva och härliga sätt på sin blogg, hon är en riktig solstråle!
Tyvärr somnade Vildingen innan jag fick pröva dessa spännen i hennes fjuniga kalufs, :-), men i morgon ska vi se hur fin hon blir med dem i håret!

Fick även en kul katalog med posten i dag, "Stoff & Stil", och i den hittade jag vad jag länge letat efter, ett lektält! Tänkte jag skulle sy ett sådant och hänga upp det i taket på den plats där spjälsängen står idag. Sen ska jag fylla golvet i tältet med massor av mysiga kuddar så att Vildingen kan busa och mysa där inne så mycket hon vill. Svårt bara att bestämma sig för vilka mönster och färger man ska ha...det får bli ett höstprojekt!

I morse när jag och Vildingen åkte bussen till dagis såg hon lite konfunderad ut...å det förstår jag, för när jag lyfte upp henne ur vagnen så luktade det INTE jordgubb precis! :-) Så det första personalen fick göra i morse var att byta blöja och KLÄDER, då hon lagt en riktig rackabajsare där bak! Så typiskt att hon gör det precis när vi är på väg TILL dagis, och inte INNAN vi gått iväg. Ja ja, så här kommer det väl att vara ett tag framöver! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du för fina ord! :) Blev riktigt glad nu! :) och jag är även glad över att du tyckte om spännena och hoppas att de passar på din lilla sessa.?! Det kan vara lite trixigt att få dem att fästa första gången men när man får till det så sitter dom :) Tack också för ditt trevliga e-mail, jag svarar på det snart. Önskar dig en jätte mysig kväll! Kram! AnnaStina :)

"M" sa...

Tack själv AnnaStina, bildbevis på hårspänne i hår kommer! :-)