fredag 19 oktober 2007

Helgen är räddad ifall det blir regn!

Filmerna ligger i en snygg guldfärgad träbox och med Dr McDreamy i locket!

Idag kom en kollega ner med en box fylld av spännande.....avsnitt av Grey's!! Jag har ju tyvärr inte följt serien så värst länge och när vi satt och pratade om det häromdagen på jobbet så visade det sig att en kollega hade en box med tidigare säsonger, wonderful!
Sambon ligger i soffan och huttrar, tyvärr så verkar det som att han sjuknar om, feberfrossa!
Vi som hade planerat "myslördag" i morgon. På våra "myslördagar" brukar vi promenera in till stan och strosa lite, äta en god lördagslunch, fika och sen shoppa lite. Hoppas han piggar på sig, för jag har några saker på stan jag vill visa honom, ev. några inköp till lägenheten och till E såklart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå jag älskar Grey's! Missade avsnittet i onsdags så längtar till reprisen imorgon. Hoppas ni har en härlig helg! :-)

"M" sa...

Jepp, Grey's är bara bäst! Vår lördag har varit toppen och i morgon hoppas jag på ännu en toppendag. Ha det gott Jessica och tack för din kommentar!