måndag 15 oktober 2007

Ett minne blott...eller?

Foto: Mina Frye's som jag beställde direkt från New York för några år sedan. Ser att fotot inte gör dem rättvisa, skaften är inte alls så vida som det blev på fotot.

Rensning av garderob blir veckans uppdrag. Har fyllt en svart plastsäck redan och det lär nog bli en till. Nu har jag bestämt mig för att lämna in allt sådant som jag verkligen inte använder längre. Hittade mina Frye's som jag totalt glömt bort och nu blir jag tveksam om de är "inne" en säsong till?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag var du så hade jag använt dem den här säsongen också, om du fortfarande gillar dem vill säga. Jag tröttnar fort på kläder, men inte på skor!

"M" sa...

Hej Jessica!! Ja, jag tror nog att det blir så att jag använder dem lite grand även denna säsong. Just nu behöver jag även en uppdatering när det gäller svarta stövlar så jag ska ge mig ut på stöveljakt(typ lite snyggare ridstövelmodell) i slutet av veckan. Har du något bra tips? Mina jag har nu är såå slitna!

Anonym sa...

Köpte ett par svarta i ridstövelmodell från GANT förra hösten. De kanske har liknande i år?

"M" sa...

J, tack för tipset. Springer över till NK i morgon och kikar!