torsdag 4 oktober 2007

Date!

Igår var jag och min sambo på date så jag hann aldrig att skriva något igår kväll för det blev rätt sent. Han hade bokat bord och efter att ha ätit en jättegod middag så såg vi den senaste filmen om Jason Bourne, "Bourne Ulitmatum". Den var jättebra, MEN, vi var på den rätt så nya biografen Bergakungen här i Göteborg och jag måste få säga, widescreen i alla ära, men guuud så svårt att försöka hänga med både texten och vad som faktiskt sker i filmen. Min sambo hade bokat vipplatser så vi satt mitt i salongen,utan några framför och hade jättesköna fåtöljer, men vi kunde gott och väl suttit längst bak i salongen för då hade vi nog sett mycket bättre. Så ett tips när ni går på bio på Bergakungen, sitt lååångt bak! När jag läste texten på filmen så gick huvudet från vänster till höger, så stor är duken! :-)

Inga kommentarer: