onsdag 31 oktober 2007

Dagen

Foto: © NAGY Albert

I morse blev jag hämtad av en kollega och vi åkte ner till Malmö för möte. På vägen ner vara det MYCKET bebisprat då min kollega blev pappa för 6 månader sedan. Så kul att prata med en kille om föräldrarskap! Hans lilla tjej verkar ha samma energi som E och de har fullt upp där hemma! :-)
Mötet gick bra. Den här gången möttes svenskar och norrmän. De inbjudna tyskarna kom aldrig pga sjukdom och det gjorde att mötet hölls på norska och svenska. Jag blir alltid lite nervös när man ska sitta och prata "business-engelska", men som sagt, idag behövdes det aldrig. På vägen hem började det regna och när vi kommit en bit in i Göteborg fastnade vi i bilköer så jag hann aldrig att hämta mina burkar som jag beställt! Men i morgon ska de med hem!

Inga kommentarer: