tisdag 2 oktober 2007

IKEA

Lyckades övertala sambon att ta en tur till IKEA efter jobbet, så de stod och väntade på mig när jag hoppade av bussen. Vi skulle titta på barstolar till köket och vi hittade vad vi sökte, MEN, när vi väl kom hem och satte ihop den ena stolen upptäckte vi att vi hade köpt för höga stolar! Suck! Det är bara att åka tillbaka och byta, men det gör inget, för då kanske man kan ta en runda till där inne! :-)
Vilda Bebisen var jätteduktig ikväll. Hon fick barnportion av pasta och köttfärssås och åt riktigt rejält. Sen fick hon springa in i de uppbyggda rummen vid barnavdelningen och hon hoppade upp i sängar, provade stolar och kröp i gångar fram och tillbaka! För henne var nog IKEA som värsta DisneyWorld! :-) Fast det tar på krafterna att vara på IKEA en tisdagkväll...
Fick handlat lite värmeljus, servetter, ramar till de foton jag ska ha på skrivbordet på kontoret och lite annat smått och gott.
Foto: Värmeljus, ramar, snören, vas, blockljus i olika storlekar, toalettborste ;.), klädroller, platspåsar coh tygklädsel till barstolarna(som jag ska lämna tillbaka och byta till andra). Hittade supersmarta platspåsar med zipförslutning på IKEA, tror att de kostade 25 kr för 50 st, varav 25 små och 25 stora. Helt suveräna kan jag tänka mig när man har med sig småsaker i resväskan, eller små godsaker till Vilda Bebisen, eller när du ska frysa in enstaka saker, ja som sagt, ändamålet varierar!

Inga kommentarer: