tisdag 30 oktober 2007

E hemma igen


Dagens shoppingfynd, ord.pris 69 kr, nu till fyndpriset 20 kr!

E har haft två hela dagar hos farmor och farfar. Igår åkte hon och farfar in till NK och strosade, köpte leksaker på Brio och hade allmänt mysigt. Idag har hon käkat sjötunga(hm..vad är det för fel med fiskpinnar?haha) och busat så det stod härliga till! Det var skönt att komma hem från jobbet idag och träffa mitt lilla hjärta igen!
I morgon ska jag till Malmö igen för möte. Och precis imorgon ska en kollega ordna med en after-work då han slutar, så jag missar nog det. Tror inte att jag orkar åka in till stan efter att jag kommit hem....eller kanske! :-) Ett glas vin är ju aldrig fel!

Var ut på lunchen idag och hittade dessa mysiga glasburkar med metallalock. Från HouseDoctor. Det är ett litet hål i kanten på locket så antingen kan man använde dem som ströare eller så kan man ha en lång smal sked däri. Perfekt till höstens toastmarmelader!

Inga kommentarer: