måndag 10 september 2007

Vilda Bebisens rum..



..har jag försökt att göra så mysigt som möjligt. Nu längtar jag nästan tills hon vuxit ur sin spjälsäng och när vi inte behöver skötbordet längre, då väntar inköp av fina möbler till hennes rum.
När vi skulle göra en fondvägg letade vi länge innan vi hittade den ovan som jag verkligen älskar! Har fått så otroligt mycket beröm för den och den är både tuff och söt på något sätt.
Dörrstoppen köpte jag i present i somras och den stoppar Vilda Bebisen från att smälla igen dörren i sitt rum och klämma fingarna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt söt tapet! Och grodan vill jag springa och köpa direkt... vart köpte du den? :-)

"M" sa...

Hej och tack! Jaaa, jag är såå nöjd med tapeten och hoppas att vår lilla tjej ska gilla den länge! Grodan är köpt i en affär som heter Sprida som ligger Norrtälje.Inte långt från Sthlm!:-)

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har! Alltid kul att läsa om andra mammor o deras små barn ... måste verkligen också säga att tapeten var grymt snygg! Fast då skulle jag vilja ha en blå, till min son ...=)

"M" sa...

Hej Jossan,
TACK så mycket för ditt inlägg! Vad glad jag blir att du gillar min blogg! Kan även berätta att tapeten finns i marinblått/vitt ... :-)

Anonym sa...

Vart finns tapeten att köpa? Vilket märke är det?

"M" sa...

Hej Emma!
Tapeten kan du nog beställa från vilken tapetaffär som helst. Jag kommer inte ihåg tillverkaren, men dock vad själva serien heter som tapeten ingår i: Keek-a-boo.

Hoppas du hittar den!