söndag 9 september 2007

Semesterplaner...

Foto: Privat, någonstans bland alla Kitty saker finns jag.....34 år gammal! :-)

Vi har så smått börjat att planera för våra 4 veckor som vi tänkte spendera i Thailand nästa år. Vi har dock inte framfört detta till våra arbetsgivare än! :-)
Får se om de tycker att det är en bra idé lika mycket som vi! Ska bli så skönt bara vi kommer iväg nu. Vi var där förra året i mars/april och jag var dp i 6-7 månaden och det gick hur bra som helst. Då visste vi ju inte om det skulle bli en tjej eller kille så shoppingen till bebisen blev ju lite begränsad. Det var svårt att hitta neutrala kläder vad jag minns i alla fall. Vet att jag stod och klämde på en superfin liten jeanskjol från Guess på ett fint varuhus och sambon trodde att jag inte var riktigt klok! "-Ska du köpa en kjol för 400 kr, men tänk om det är en kille!!"På något konstigt sätt drogs jag till rosa, klänningar och Kitty prylar! Å tänk, det var ju en liten tjej där inne, så till nästa år, attans vad jag ska shoppa!! :-)

Inga kommentarer: