onsdag 26 september 2007

Som jag har längtat..

Foto: Privat, Vilda Bebisens nya mössa!

....till Grey's Anatomy som börjar ikväll! Blir bara lite förvirrad av speakerrösten till trailern som säger "tre avsnitt i rad som kommer att förändra allt...eller nåt liknade. Först trodde jag att de sänder 3 avsnitt efter varandra ikväll men så är det ju inte..tyvärr! Hade gott kunnat gottat ner mig i soffan för 3 timmar Grey's!

Mötet i förmiddags gick tokbra! Var hemma vid halv två tiden och Vilda Bebisen hade skött sig hela tiden med sin barnvakt. Hon hade dock inte sovit, så när vi kom hem till oss så däckade hon totalt i sängen och sov i nästan 2 timmar! Efter det tog vi en långpromenad i det vackra vädret och Vilda Bebisen fick frisk luft!

Och....i morgon fyller jag halvjämt, hualigen! Har ju tagit ledigt så att jag och Vildingen kan ha en riktigt go tjejdag innan mina gäster kommer på kvällen. Det blir bara en tapper liten skara som kommer då jag har min familj och barndomsvänner ca 60 mil bort. Å andra sidan så blir jag firad flera gånger då de kommer på besök i etapper under hösten. Men nu känner jag att det räcker med att fylla år, fokuserar hellre på Vilda Bebisens födelsedagar! haha

Inga kommentarer: