söndag 23 september 2007

Lugn söndag


Foto: Viking Gore-Tex känga i helsvart, 749 kr.


Foto: Overall, Molo

Vilket härligt väder vi vaknade upp till idag, sol!! Vilda Bebisen hade en jobbig natt. Klockan 02.30 var hon het som en kamin. Trots den sena timmen log hon när vi varsamt satte henne upp i sängen för att ta det flytande Alvedonet, vår lilla tårtis! Så tapper! Trots alla avbrott i sömnen i natt, vaknade hon rätt tidigt och ville hoppa i sängen, jo då, Alvedon är effektivt! :-)

Trots det fina vädret har vi haft Vilda Bebisen inomhus idag. Vi har busat och bråkat, coh så busat igen! Mitt på dagen passade jag på att ta mig in till stan för att fönstershoppa och bara få några timmar för mig själv, och det var såååå skönt! Men inte kunde jag bara hålla mig till att fönstershoppa, nej! Hittade ett par fina vinterkängor till Vildingen som kommer att bli fina till hennes dagisoverall. Gore-tex känga i svart, utan några krusiduller eller seriefigurer, otroligt lätta, smal och smidig modell, från Viking. Hon gillade dem skarpt när jag kom hem och visade dem för henne.....haha

Inga kommentarer: