fredag 21 september 2007

Å regnet det bara öser ner...

...men vad gör det, jag sitter med ett glas vin och väntar på att Idol ska börja. Är grymt sugen på godis, men ingen av oss här hemma har lust att ge oss ut i regnet! Åhhhhhhhhhh!
Idag hade Vilda Bebisen på sig sin nya outfit och hon var såå fin. Idag fick jag ingen puss när jag bad om det när jag skulle lämna dagiset, fröken fick springa efter Vilda Bebisen och ta ut henne i kapprummet innan jag fick min blöta, snoriga puss! :-)
I morgon ska här städas. Skaka mattor och torka golv, inte så kul att behöva göra det på helgen, men vi orkar inte mitt i veckan när man kommer hem från jobbet och bara vill gosa med Vilda Bebin.

Har även börjat att kolla in "cosy" hotells inför Thailandsresan, finns hur mycket fina hotell som helst så det ska nog inte vara så svårt. Längtar som sagt...

Foton: Four Seasons Hotel Chiang Mai

Inga kommentarer: