söndag 16 september 2007

Liten blir stor...

Foto: Privat, Vilda Bebisen 2 månader.

I morgon börjar en ny fas i vårt liv - dagislivet. Jag ska lämna och pappa hämtar. Tider ska passas, och hualigen, det är jag så dålig på! Jag har redan börjat att förbereda mig genom att redan ikväll lägga fram kläderna jag ska ha i morgon. Jag har alltid skrattat åt mina vänninor som som utfört denna ritual varje kväll, men nu inser jag hur oerhört värdefullt det är! :-)

Som sagt, liten har blivit stor och nu dröjer det nog inte länge förräns:
- vi alla insjuknar i alla möjliga åkommor! :-)
- Vilda Bebisen säger sina första ord förutom "mamma", "pappa", "boll"
- Vilda bebisen säjer "nej!" och "kan själv"
- Vilda bebisen slänger sig på golvet på ICA och tvärvägrar att ställa sig upp...
Snart har det gått 15 månader sedan hon föddes och tiden har gått så fort så fort. Varje ny fas i hennes liv är så otroligt spännande och varje dag bjuder på överraskningar!

Inga kommentarer: