söndag 30 september 2007

Tillbaka!


Åh vilken underbart rolig helg vi har haft. Vi har varit tre par som har bott ihop i ett hus i Grebbestad från fredag till idag söndag och det har varit så mycket skratt att jag stundtals fick ont i magen! Vi har ätit och druckit mycket gott och champagnekorkarna flög i taket både i fredags och igår. Vi har promenerat i det trista vädret och några av herrarna badade, jo det är sant! Mitt i badet upptäckte de att de hade publik ute i vattnet, två sälar, se bilden! Det bidde även lite shopping, inte till mig själv utan till Vilda Bebisen så klart. Två baddräkter(till Thailandsresan i mars 08) och en mysoverall, samt en lite spegel som hon kan sitta och titta i. Hon har ju lärt sig vart munnen och näsan sitter så nu är det ögonen och öronen kvar!


Vi var hemma vid ett tiden idag och åkte på en gång och hämtade Vildingen hos farmor och farfar och vad konstigt, när man inte har sett henne på två dagar så tycker man att hon har blivit stor! hahaha..när hon stod där i fönstret och vinkade till oss så blev jag sååå stolt och tänkte: "men gud, det där är mitt barn, min egna lilla dotter, hon som står där och vinkar till sin mamma och pappa".....fick en liten klump i halsen innan jag kom in och fick krama om henne! Härligt att vara hemma igen!

Inga kommentarer: