tisdag 4 september 2007

Första dagen...


Nu har man gjort det - jobbat sin första "riktiga" dag. Kändes liite konstigt i morse när jag gick iväg och Vilda Bebisen vinkade så glatt i dörren hej då till sin mamma! Igår for jag till Oslo för ett möte och då, när jag satt där i konferensrummet, så kändes mammaledigheten lååångt borta. Mina 14 månader kändes som en vecka och allt var ju nästan som vanligt!

Vilda Bebisens inskolning fortskrider. Idag hade hon ropat efter pappa några gånger, men vi tror nog att det är mest för att ropa, inte att hon vill att han ska komma. I morgon ska hon stanna över lunchen och sovstunden och det ska bli mycket spännande att höra hur det gick. Vilda Bebisen, tillsammans med 4 andra småttingar som skall sova på beställning! Jag beundrar verkligen dagis/förskolepersonal som orkar att jobba med detta hela dagarna, ni är suveräna!

Inga kommentarer: