torsdag 27 september 2007

Packa!


Orkar inte packa ikväll. Är helt slut av shoppingen idag! :-) Vi har även haft besök här nu ikväll eftersom jag fyller trettif.....fyller år! :-)

Ikväll bjöd jag på hemmagjord pizza som faktiskt är tokgod. Den går hem i alla lägen och är hur enkel som helst att göra! Hade små skålar med olika oliver vid sidan om. Sen gjorde jag små crostini med getost, honung och ruccola för att därefter ta fram prinsesstårtan! Trodde gästerna skulle kollapsa när de såg att det även var tårta på menyn idag! Allt smakade underbart och jag fick fina presenter och blommor. Kaffemaskinen är nu snart i min ägo, ska bara försöka enas med mig själv vilken färg jag vill ha! Vit eller rosa, vit eller rosa, vit eller rosa....Sambon har även ordnat med en hemlis på onsdag, jag har ingen aning om vad det är, men jag bör inte ha "snickarbyxor på dig" sa han kryptiskt ikväll..hmmm... :-)
Vi hade två andra barn här ikväll och Vilda Bebisen älskar dessa två. Så fort de kom innanför dörren sprang och fram och kramade och pussade dem, vilt hoppandes och tjutandes! Härligt att se! Idag fick hon faktiskt ett Happy Meal med FRUKT när vi var på stan. Tog massor av kort för hon såg så rolig ut där hon satt med sin cheeseburgare i båda händerna, samtidigt som hon skulle försöka hänga med och se vad ungdomarna runt omkring sysslade med!Ögonen gick runt runt, massor av nya ljud och synintryck!
I morgon eftermiddag försvinner vi från stan så det blir inget bloggande varken fredag eller lördag, men på söndag är jag tillbaka med kanske lite roliga bilder!
Ha en riktigt go kväll och helg!

Inga kommentarer: