onsdag 19 september 2007

Fri från huvudvärk!


Yes, äntligen fri från huvudvärken! Den smög sig på igår och när jag vaknade i morse var den borta, men sen åker jag på möte tidigt i morse och mötet drog ut på tiden= sen lunch= huvudvärk igen! Har precis tittat på säsongspremiären av Grey's, ääälskar den serien!

Måste bara berätta att vi har ju nu börjat med vårt nya liv - att lämna och hämta före och efter jobb och det underbara är att det går helt utomordentligt! Vilda Bebisen är sååå glad när hon ser att vi närmar oss dagiset och hon hinner knappt få av sig jackan förrän hon springer in till de andra barnen! Kvar står mamma och väntar på puss och kram! haha

Fast jag måste erkänna, det kändes i mitt lilla mammahjärta igår när hon sprang fram till fröken och gav henne en stoor kram innan jag ens hade hunnit att gå. Hon upptäckte dock att jag var kvar och slängde sig tillbaka till mig och gav mig både kram och massor av pussar innan hon vinkade hej då i dörren!

Det märks att hon blir trött av att vara på dagis hela dagarna nu. Redan vid 18-18.30 börjar hon gnugga sig i ögonen och på morgonen ligger hon kvar i sängen fastän vi går upp(av någon konstig anledning vaknar hon vid 4 snåret varje morgon i sitt rum, då bär vi in henne till oss där hon somnar om på en gång). I morgon måste jag ut efter jobbet och leta efter fodrade regnbyxor. Vill ha ett par tjocka och regntåliga byxor som hon kan ha strumpbyxor under nu på hösten. Tips någon?

Inga kommentarer: