söndag 9 september 2007

Åh härliga nostalgi!


Idag har vi bara tagit det lugnt. Hade tidigt förmiddagsbesök, fika, thé och en urgod sockerkaka(låter trist med sockerkaka med denna är supergod med vuxen smak!) som innehöll rom, banan och mörk choklad. Sen var vi bjudna på sen-lunch-tidig-middag vid 14 tiden och det är ju som alltid helt underbart att vara bortbjuden på middag. Vi åt, åt och åt och när vi väl var hemma igen, tog vi en kort promenad(gå ner den goda maten) till en närliggande lekpark så Vilda Bebisen fick gunga och åka rutschkana. Kort promenad hem och sen kom det bästa - "Fem myror är fler än fyra elefanter". Jag blir alldeles varm i magen när jag tittar på det! Ett fantastiskt program! Sångerna är ju helt underbara. Ikväll sjöng de - "Här är där där man är" - jag skrålade högt tills Vilda Bebisen tittade konstigt på mig. Fast jag vet ju att hon kommer att älska det när hon blir lite större!(Programmet alltså, inte min skönsång haha)

Inga kommentarer: