torsdag 6 september 2007

Ännu en mötesdag


I morse for jag till Uddevalla för möte. Var där redan en timme innan mötet och när jag klev av bussen möttes jag av ett helt underbart väder! Soligt och tokvarmt! Tog en kort promenad in till centrum och flanerade runt lite och upptäckte en barnklädesbutik. Där köpte jag en liten cerise kofta och en mjuk hakklapp till Vilda Bebisen. Hon dregglar något så vansinnigt just nu både pga av förkylning samt att hon har tänder som tycks poppa fram i faslig fart just nu! Koftan blir perfekt nu till dagis. Bra att ha kyliga mornar innan de busat upp lite värme på dagis!
Dagisfröken sa idag att Vilda Bebisen haft lite problem med att äta soppan som serverades innan pannkakorna...tror jag det, hon har aldrig ätit soppa! haha
Det bidde lite repris för tårtis idag gällande mat, för vi har försökt att inför en "tradition" i vår lilla familj. Den lyder: Pannkakor på torsdagar! :-) Å pannkakor blev det...som lilla pappsen rört ihop alldeles själv!

Inga kommentarer: