torsdag 15 november 2007

Thailand nästa!


Idag pratade jag med min chef om våra planer om att åka till Thailand i vår och fick Ok på att vara ledig, så det känns jättebra. Nu får vi hitta bra priser på flygbiljetter och off we go!

I morgon kommer E' s kusin på besök. Ska bli jättekul! Hon har fyllt 3 år och på hennes födelsedag skickade vi ett blomsterbud med en liten nalle som blev mycket uppskattad! Här väntar även en till present. E's kusin är en riktig liten tuffig och hennes pappa(min bror) gillar surfkläder etc så jag har köpt en hoodtröja till A från O'Neill i en jättehärlig turkos färg och tyget är tokmjukt! Den kommer hon att passa alldeles utmärkt i! Köpte även en liten presentpåse från Åhléns samt ett gulligt hjärtmönstrat silkespappar som jag svepte tröjan i, blev såå fint!

2 kommentarer:

larsekorre sa...

Kan höra E:s jubel ända hit !!!
FF (Föräldrafritt....) Vilket party hon skall ha....å länge oxå !
Så åk ni!

"M" sa...

Hahaha...FF blir det icke! Såå kul ska de inte få ha! :-)