lördag 24 november 2007

Julklappsjakt

Yes, så här tidigt har jag aldrig varit med julklappar vad jag kan minnas och fler ska det bli!

Idag har jag varit på stan alldeles själv! Jätteskönt! Kunde springa in i små mysiga affärer utan att behöva bry mig om en uttråkad sambo + att barnvagnen ska få plats utan att slå ner någonting! Började med att besöka typ 10 inredningsaffärer i centrala Göteborg. Fick en massa idér inför julpyntandet. Jag är lite så, att jag helst vill grunna lite innan jag går och köper för jag blir lite stressad när det finns så otrooligt mycket fint. Jag kan tipsa om Grönbergs Interiörer på Kungsgatan. Där fick jag nästan en hjärtinfarkt på grund av allt de vackra de hade skyltat med i butiken, du måste gå dit!!

Sen var jag in på Panduro, men där var kön sååå lång att jag vände och kommer att återvända en dag nu i veckan för att köpa tyget till E's julstrumpa. Såg ett fint i vintervitt samt ett i grått, vet inte riktigt vilket jag ska ta, men det lutar år det vintervita. Sen var jag in på en skinnaffär och hittade vad jag sökte. Får se om jag får till det nu så som jag har tänkt mig.

Kan även tipsa om Hemtex som har 50% rabatt på sina julsaker! Ja, helt otroligt, november är inte ens slut och de rear ut, fast bara till i morgon, så passa på! De hade även 50% rabatt på massor av andra varor med så man kan nog fynda rejält där kan jag tro.

Inga kommentarer: