lördag 24 november 2007

Gårdagen

Var bara tvungen att sätta in den här bilden. Såg en bok på Designtorget igår med massor av roliga bilder på "hunkar" från det glada 80-talet.

Igår var jag alldeles för trött för att blogga. På väg hem från jobbet passade jag på att kika lite i några affärer på jakt efter julklappar till mina nära och kära. Man skulle kunna köpa huuur mycket som helst, jag tycker butikerna är fyllda med massor av fint i år.

Till middag blev det tacos...again och sedan låg vi och pös i soffan och tittade på Idol. E var lite piggare igår sa sambon men till kvällen kom febern igen och hon var lite ledsen när det var dags att krypa i säng. Idol ja....nu är det inte spännande längre och bort med juryn nu för nu påverkar de TV tittarna alldeles för mycket. Hade de knipit igen när de skulle recensera Andreas så hade han åkt i går. Nu röstade folk på honom för att reta juryn och resultatet blir ju därefter, trist! Sen blir ju det hela ännu mer pinsamt när man i dagens tidningar kan läsa att Daniel Breitholst slagit sönder väggen inne i sin loge. Väx upp, säger jag bara!

Inga kommentarer: