onsdag 28 november 2007

Sjuklingen!


Ja, hur mår hon egentligen? Jo då, hon var jättepigg i morse när vi gick upp och blev såå glad när vi berättade att hon skulle få åka till farmor och farfar idag. Hon var där till kl 7 ikväll för vi passade på att handla samt ta en tur till IKEA för att handla på oss ljus när vi ändå hade barnpassning! Tjejhelg nalkas och det lär ju gå åt en hel del.....ljus!..å vin! :-)
I morgon är sambon hemma med E, sen får vi se hur vi göra på fredag. Doktorn vill att E ska undvika att vara ute för mycket de första dagarna så dagis är inte aktuellt i morgon, men kanske på fredag! Som sagt, vi får se!
I morgon ska jag själv på konferens större delen av dagen, håhåjaja....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej söta! :) Å nej, är lilla E sjuk? Inget allvarligt hoppas jag? Min lilla älskade har precis slutat hosta och det är jag SÅ glad över för den hostan satt kvar i en evighet.. Skönt att bli av med den före vi reser :) Men du, för en LOVELY hus "Karnas Hus" som du tipsat om är. My god! Exakt så vill jag bo en dag! :) Det var blad det finaste jag någonsin sett! och vilken interiör hon har hemma! Jag dör! ;) Jag hade bara "stars & stripes" hemma då jag bodde med min x-manno och jag saknar det OFTA. Speciellt nu efter att jag kört den stilen på det interiör uppdrag jag haft så när vi kommer hem från Thailand kommer jag nog att gå tillbaka till det här hemma :) Det är SÅ fint! Ang breda paketband så vet jag så klart var du får tag i det här i Oslo men inte i Stockholm :( Jo ! kanske på den där "party butiken" på Sveavägen? Eller på Panduro Hobby?! :) Önskar dig en fortsatt mysig kväll! Kram! :)

"M" sa...

Hej!! Tusen tack för ditt inlägg! Ja, visst är Karnas Hus fint! Hur läckert som helst! Tack för tipsen ang. breda paketsnören, men det är lite långt till Sthlm från Göteborg... ;-)
E har haft öroninflammation men är på bättringsvägen, så skönt!!
Kram kram

Anonym sa...

FÖRLÅT jag är ju totalt förvirrad ibland. Stockholm? vart fick jag det ifrån? Sorry! ;) Du ska självklart gåt till "Papeterie" i Nordstan och ingen annanstans! :) Vilken FIN adventsljusstake du gjort! :) och vilken underbar champagnebild. Jag önskar dig en underbar weekend med dina besök! Kram! :)

"M" sa...

Papeterie, att jag inte tänkte på det! Tack!
Och du, det är helt Ok att vara förvirrad ibland, jag är det ständigt! :-)