tisdag 20 november 2007

Gårdagen

I går bidde det inte så mycket bloggande. Var iväg till Oslo över dagen för ett möte på Gardemoen. Vi var där vid lunchtid och ja...haha..norrmännen har ju inte samma lunchvanor som oss svenskar. Det visste jag ju redan efter att ha jobbat så länge med dem, så min förvåning blev inte så stor när vi traskade in i mötesrummet och möttes av 3 fat med olika sorters frallor på! :-) Resultatet av denna "lätta lunch", huvudvärk som hette duga! Jag måste ha mat! Kan ju oxå bero på att jag inte hann att äta frukost på i går morse... :-)
Trodde huvudet skulle sprängas på planet hem igen och väl hemma hos sambon och E föll jag ihop som ett korthus..nästan! :-). Två värktabletter och en portion mat senare sov jag med kläderna på i sovrummet! Sambon väckte mig vid 8 tiden och jag pallrade mig upp, huvudvärken var ett minne blott! Måste säga att det är MYCKET sällan jag mår så av för lite mat, men men...

Inga kommentarer: