lördag 24 november 2007

Dagens sötaste tips!



Sprang förbi en butik jag hört mycket om men som jag aldrig varit inne i pga att min stil här hemma inte överenstämmer med den här butiken, men jag vände och gick tillbaka till Marrakech Design och hittade jooooordens sötaste små mjuka skor till E! Blev helt kär i dem! Jag hade tyvärr inte min kamera med mig men däremot min mobil och jag tog ett kort som jag tyvärr inte förstår hur jag ska få över till datorn. Men alla dessa skor i alla möjliga färger låg i stor metallskål, som godis och jag blev helt tagen av dessa. Perfekt julklapp till E, MEN, jag tror att det är för små, jag provade dem faktiskt på henne när jag kom hem och det ser ut som att de är för små, så jag ska tillbaka och byta dem i veckan tänkte jag. Tyvärr hade de bara ett par i just den här färgen och med allt bling bling men kanske att jag hittar något annat par som kan passa E bättre. Och vet ni vad de kostade? 95 kr!!!!
De hade massor av fina saker och speciellt fina lyktor och fantastiska skålar! Perfekta julklappar!

2 kommentarer:

larsekorre sa...

Vicka vador ! Det blir fotboll tror jag...blåränderna ???

"M" sa...

Jodå, ministareye har begåvats med tjusiga spiror! Blåränderna,hmph! Skulle inte tro det! :-)