torsdag 22 november 2007

Dagen

Sienna Miller, stilsäker tjej!

Vaknade i morse och var såå trött. E sov mellan oss i natt och det var en orolig sömn. Hon vaknade ett antal gånger under natten och var ledsen och när hon till slut somnade var det dags för mig att gå upp! Sambon var hemma med E idag och han kommer även att vara hemma i morgon. Emellanåt verkar hon mycket piggare, men sen helt plötsligt blir hon trött och ledsen och febern stiger igen.

I eftermiddag svar jag till frissan. Hade en utväxt som INTE var så vidare snygg så det var så skönt när min frisör Camilla slingade samt klippte av håret med ca 10 cm! Trodde aldrig att jag skulle våga att klippa av det, men jag satt på jobbet innan och peppade mig och jag blev faktiskt rätt nöjd. Sen tycker jag att frisyren blir bättre när jag själv får styla håret, man har ju sina egna trix för att få det som man vill, eller hur? När jag satt och bläddrade i alla tidningar hos frissan så såg jag Sienna Miller på ett antal bilder och hon har haft rätt fina frisyer genom åren.

Inga kommentarer: