lördag 10 november 2007

Julkjol till E!

Sprang in på Lindex för jag hörde att de har fått in rätt fina barnkläder och hittade direkt en kjol som skulle vara såå fin på E till julafton. Stor cerise sidenrosett som skärp!! Till det skulle man kunna ha en rätt så enkel topp i någon matchande färg, får se hur jag gör, men den var jättefin!

Sen gick vi in på McDonalds och åt hamburgare! E fick Happy Meal med cheeseburgare och vid sidan äpplen och cocktailtomater. Hon mumsade och åt och drack äppeljuice så det stod härliga till. Sen när vi gick fick hon en röd stor ballong och dagen var en succé!:-)

Sen hände något som jag tror satte spår i E....hon såg Shaun! Fåret Shaun! Eller, vi troor att det var fåret Shaun. Ni som tittar på Bolibompa på SVT vet vem jag menar!Hon ääälskar det barnprogrammet och varje gång musiken till programmet börjar dansar och klappar hon händerna av förtjusning. Han stod utanför en butik här i Göteborg som säljer seriefigurer i jättestora versioner. E blev såå glad så jag halade upp kameran och knäppte en bild!

Inga kommentarer: