onsdag 14 november 2007

Dagen och kvällen

Min egenhändigt bundna julkrans hängandes över den öppna spisen julen 2006.

Är så ohyggligt trött ikväll, så det blir bara ett inlägg. Det var ju dubbelavsnitt av Grey's och det var på vippen att jag somnade i soffan för några minuter sedan. Ikväll åkte vi och handlade direkt efter att jag kommt hem från jobbet och sen när vi kom hem från mataffären ställde jag mig och gjorde 2 st lasagne! Min familj kommer nämligen ner till Göteborg på fredag och det blir ju lite pyssel kring det hela. Sammanlagt är det 4 vuxna och 1 barn som kommer och ska stanna till söndag. Ska bli såå kul, det var länge sedan vi sågs nu, juli månad rättare sagt, så många kramar kommer det att bli!

Lasagnen ska vi ha på fredag, lätt att värma på och till det en sallad och vin så klart!

Ja just de ja, massagen i morse. Oj va glad jag var att jag hade bokat den. Hade dock inte mycket till träningsvärk i morse efter fäktningen, men den högra axeln kändes lite ansträngd och massören sa att musklerna kändes lite stela, men det fixade han så nu känns det faktiskt rätt OK. Jag är rätt dålig på att ta hand om mig själv när det gäller behandlingar av kroppen osv, men nu har jag lovat mig själv att boka upp massören varje gång han kommer till jobbet så att jag får lite rutin på det.

Idag har jag suttit på jobbet och komponerat ett digitalt julkort till vårt nätverk och i det kortet har vi lagt en julsång och när jag satt och spelade igenom en mängd sånger till kortet så längtade jag så otroligt till 1:a december! November är ju rätt trist, för den månaden handlar bara om att vänta till december då allt det roliga börjar! :-)........God Jul!

Inga kommentarer: