onsdag 28 november 2007

Lite fynd

Efter Bolagret sprang vi in på Casa Linné och där fyndade jag dessa julgranskulor i svagt grått glas, gissa vad de kostade? 5 kr styck! Köpte 10 st men ska nog kila in där i morgon och köpa 10 st till. Kan bli jättefint i granen i år tillsammans med lite annat pynt jag har.

Sen köpte jag även detta lilla "träd" som jag har spanat på ett antal julsäsonger och nu slog jag till, 99 kr Det är ca 40 cm högt och glittar i vitt(syns inte på fotot), jättesnyggt och stilrent. Det ska få stå på vårt matsalsbord i morgon då jag verkligen ska pynta inför helgen. Får nämligen besök på fredag kväll, två av mina närmaste vänner flyger ner från Sthlm och ska vara hos oss över helgen och det ska bli jättekul! Mycket babbel, vin och sötsaker utlovas!
Sen hittade jag även dessa stora kottar som är sprayade i vitt och sen har man sprinklat lite guld stoff över dem. 6 st för 30 kr. De blir fina i adventsljustaken jag nyss har sprayat!

Inga kommentarer: