lördag 10 november 2007

Dagens shopping


Väl nere på stan gick jag direkt och kikade in i butiken Tinna om de hade den rosa ovala brickan som jag tänkte att E skulle ha när vi fikar vid soffbordet, men jag såg ingen och det var rätt mycket folk så jag gick aldrig in utan kikade i dörröppningen. Nåja, jag får springa in på lunchen någon dag. Efter det gick vi vidare in till Face för jag är på jakt efter en ny färg på mitt rouge. Och väl där fick jag jättebra service av killen som jobbade där, han borstade på en färg som han tyckte att jag absoluuut skulle ha och så fick det bli!Känns jättebra. Ska gå dit och boka in mig på en make-up kurs för jag behöver uppdatera mig med färger som passar just mig och som jag inte bara tycker är snygga, det måste ju matcha mina färger. Färgen jag köpte nu heter "Vision" och går åt plommon, den jag hade innan och som mer är en sommarfärg heter "Wishful", mer åt det rosa hållet.

Inga kommentarer: