måndag 5 november 2007

Dagen

I morse var E jättetrött när vi gick upp, ville upp i vår säng och sova lite till. Hon har börjat med en rolig sak när hon ska sova, hon lägger armarna under huvudet så att hon ser ut som en liten gubbe när hon ska sova. Hon gjorde det nu ikväll när vi lade henne, armarna under huvudet och sen var det god natt! Hahahaha
Hon somnade nästan i vagnen i morse när vi skulle till dagis och när sambon hämtade E i eftermiddags så berättade dagispersonalen att hon hade somnat mitt i maten! Och det kan jag förstå, för hon har INTE sovit bra i natt. Vaknade titt som tätt och var ledsen, vet inte riktigt varför, förmodligen fler tänder på gång.
Har nog glömt att nämna det, men i lördags när vi busade så bad jag om att få titta på hennes tänder, då såg jag att 5-6 tänder håller på och bryter sig fram, så nu förstår jag varför hon hade hög feber i torsdags och fredags! Stackars liten!! Mammas lilla hjärta!
I morgon ska hon ta "skolkort" på dagis, hoppas att hon är pigg och glad i morgon för jag längtar så tills bilderna kommer, ska bli så kul och se om hon skrattar eller blänger mot fotografen! :-)

Inga kommentarer: