tisdag 6 november 2007

Dagen

Idag hade E dagisfotografering! Hon hade sina nya rosa jeans och den nya randiga tröjan och det nya bältet. Hon var såå söt när hon struttade omkring här hemma innan vi drog iväg till dagis. Väl där tog jag fram det lilla halsbandet och armbandet från märket Baglady och frågade om hon ville ha det på sig, jo då, hon nickade. Jag hoppas verkligen att hon hade på sig det när de fotades en timme senare! Känner jag E rätt så åkte halsbandet av i samma sekund som jag stängde dörren till dagis! :-)

Rätt lugn dag på jobbet. Vi tog beslutet att inte åka upp till Oslo i morgon bitt kl. 06.00. Vi kommer att finnas stand-by vid telefonerna istället.

Imorse fick vi även en hel brödback med Gustav Adolfsbakelser till jobbet. Fram till lunch var det inga problem att stå emot, men sen...efter lunch, då kunde jag inte hålla mig längre. Och när jag väl hade slukat den gigantiska bakelsen så mådde jag som en prinsessa...not! Hahahahaha

Inga kommentarer: