tisdag 6 november 2007

Dagens shopping


E är sådär förtjust i att ha vantar på sig. Så idag har jag sprungit runt och letat efter vantar som sitter där de ska. Var in på PO.P men så tråååkiga färger, bara marinblått och rött. Måste bara säga att det är inte mycket i deras höst och vintersortiment som jag tycker är fint just nu. Alldeles för mycket retro. Visst det kan vara kul med några enstaka plagg, men jag tyckte det mesta där inne var mörkt och trist. Nåja, jag sprang in på H&M och hittade dessa vantar i 2-pack, suveränt, tappar ett par finns det ett nytt! Visst, det ena paret är rött, men det andra är ju rosa! :-)

Sen köpte jag även en "olle", har inte sett en sådan sen jag var liten själv. DÅ stacks och kliade de som attan, men denna har fleece på baksidan och är hur mjuk och skön som helst. Trist mönster bara men å andra sidan ser man ju bara kragen. Bra på dagis då det kan bli rätt tuffa dag och jag är lite skeptisk till halsduk på dagis....är så rädd att de ska slita och dra och göra sig illa. Nä, halsduk får det bli när man är ute och "fingår" på stan på lördagar! :-)

Inga kommentarer: