onsdag 5 november 2008

Svårt att hitta julklappar? Jag har tipsen..

...för dig med välfylld plånbok! :-) Jag börjar med det billigaste!

Smoothie set för ca 210 sek, inte så farligt dyrt eller hur? Sen kommer...Gunghäst - där även dockan får plats! Ca 1350 sek. Vi fortsätter till...

Trampbilen i rosa - ca 1700 sek.Retrocykel - ca 2200 kr, nästa julklapp kan ju vara en...söt liten lampa för endast 7800 sek..finns även med...fjärilar för 9500 sek, som hittat! :-) Vi fortsätter till...till denna underbara docksäng för 17 200 sek, då ingår givetvis allt linne! ;-)Eller varför inte en stor karusell häst på rummet? Kostnad - tja 44 800 sek.En prinsessa måste ju självlart har en egen vagn i sitt bedårande rum, köp denna, just nu till ett fantastiskt bra pris - 370 000 sek!


Puh, det var allt! :-) Allt dessa prylar finns på http://www.poshtots.com/. Hela sajten är full med mer eller mindre helt osannolika saker för barn, man blir alldeles matt! Jag har faktiskt aldrig sett något liknande! Det finns en del saker som är riktigt riktigt tacky! Eller vad sägs om denna...."underbara" säng?

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Hahahaha. Syns dere skal slå til på Askepottvognen i julegave til lille E! hahaha:)

Forresten var jo skolampen et FUNN! Tenk å ha den i en ordentlig singel-jenteleilighet. (Nå er jo heldigvis ingen av oss det, men hadde jeg vært det skulle jeg kjørt hardt på den stilen:)

Lotten sa...

Hua vilka hemska saker! Passar inte mina pojkar, mitt hem eller plånboken heller....

"M" sa...

Grombaben - Askungevagnen är precis vad jag har tänkt mig! Not! Haha Vet du vad? De hade 161 olika
"chandeliers" att välja bland, 161!! Sen hade de även andra modeller av lampor som jag bara inte orkade gå in och kika på! Hoppas allt är bra med er!

Lotten - eller hur? Helt otroligt att folk köper sådana hemska saker till sina barn, där duger det inte med en bondgård där kossorna är gjorda av kottar! :-)