onsdag 12 november 2008

Sjukdag


Har ju varit hemma idag pga halsfluss och i morse när jag vaknade hade jag inte ont i halsen, så underbart skönt! Kunde äta ordentligt utan att spänna sig varje gång man skulle ta en tugga.

Har sovit i E's rum inatt pga smittorisken så vi har pussförbud här hemma, inte kul! :-)

Var så mysigt när jag i morse hörde sambon och E göra sig i ordning för dagis och jobb. Hon bubblar som bara den just nu och frågar om allt! Min lilla skrutta!

Hade en film hemma som jag inte hade hunnit att se, "Underbar och älskad av alla" med Martina Haag. Den var faktiskt riktigt rolig. Vissa scener var så där pinsamma så jag var tvungen att titta bort! Helt klart sevärd!

3 kommentarer:

Lotten sa...

Hoppas att du kryar på dig!

Kram Lotten

Ann sa...

Den filmen är faktiskt helt OK för att vara svensk film. Och ja- man får titta bort lite då o då för det blir föööör pinsamt.
Älskar dock hennes föräldrar. Påminner sååå mkt om mina egna.
T om mina kompisar höll med.;)

ha det fint o krya på dig nu!

"M" sa...

Lotten - tusen tack!!!

Ann - Hahahahaha, föräldrarna i filmen är ju helt underbara! Skrattade hela tiden så fort de var med!:-)
Tack för inlägget!