söndag 2 november 2008

Dagen

Gjorde amerikanska pannkakor i morse och sen latade vi oss ett tag innan det var dags att ge sig iväg till simskolan igen. Den här gången skulle jag vara med. Gillar inte badhus. Det är ok när man väl är där i vattnet, men just momentet att stå och klä av sig bland hårstrån och annat, och sedan gå in i duscharna som oftast inte är så där superfräscha, öppna bås så man står med hela härligheten....tja, vad man gör man inte för de små liven? Hahaha. Nåja, allt gick bra, jag kom i vattnet å det var 34 grader varmt - härligt! :-)
E var superduktig och vill simma hela tiden. Vill inte att jag ska hålla i henne, men jag är så klart tvungen, hon har ju inte armpuffar på sig när vi är där, så till slut frågade jag henne om jag skulle släppa henne, "-jaaaaaa" säger hon då, hahaha, sagt och gjort, släppte för en sekund och hon "simmade" som en tok! Hahahaha, gick ju inte så där jättebra om jag säger så! Men söt är hon i sin lilla baddräkt, viftandes med armar och ben, kors och tvärs i vattnet! Mammas lilla tårsmula!

Inga kommentarer: