onsdag 19 november 2008

Kvällens besök

"-Min mamma" hälsar E! :-)

Ikväll bjöd vi ner grannarna för fika och uppvaktning av deras nyfödde som är 1 ½ vecka gammal. Hade köpt en fin body från Polarn&Pyret som de uppskattade. E var otroligt nyfiken på den lille och pussade ömt hans hjässa när hon fick tillfälle! :-)

Men sen.....när jag satt och håll honom blev hon sååå ledsen, helt förtvivlad! Så jag fick snabbt göra ett byte från en nöjd liten krabat på 1 ½ vecka till en superledsen tjej på snart 2 ½ år! Oj oj oj...

3 kommentarer:

Lotten sa...

Hi, hi... kom inte nära min mamma ;-) Dom är för roliga dom små!

Snart tretti sa...

Åjåj! Er det deg?? Så fiiiin:)

Haha, ble hun sjalu? Ikke lett å dele oppmerksomheten med noen andre nei..

"M" sa...

Lotten - ja, de är för söta när de blir avis så där, "- MIN mamma och pappa!" :-) Hon reagerade så starkt, hon blev så ledsen så det nästan gjorde ont i hjärtat på mig!

Grombaben - Yes, det är jag i Thailand april 2006. E ligger i magen och jag är 6e månaden.
Jo, hon blev jätteavundsjuk och grät å grät helt förtvivlat en stund, sen när hon fick hoppa över till min famn så blev det MYCKET bättre! :-)