onsdag 12 november 2008

Ännu en bebis!


Nu har vi fått ännu en bebis i bekantskapskretsen, en liten tjej som föddes i morse! Det är min kollega som vi även umgås med privat som ökade på statistiken för födda flickor på mitt jobb det här året. Av 7 födda är 6 stycken flickor och 1 pojke. Helt otroligt! Det har varit en tuff tid för just det här paret pga olyckliga omständigheter kring tidigare graviditeter så det är en sådan enorm lättnad att det gick vägen! Längtar tills jag får se dem!

Å apropå bebisar, Anne Geddes var på besök hos Martha Stewart i förmiddags(yes, sånt tittar jag på när jag är sjuk!) och visade några av hennes senaste bilder från hennes bok. Hon berättade även rätt roliga anekdoter kring några av fotograferingarna, bl.a. en med 120 barn en gång! Den kvinnan måste ha tålamod av stora mått! :-)

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Det er babyboom i min omgangskrets også! Den ene etter den andre:)

"M" sa...

Hahahaha - då får vi väl hur VÄL det smittar då! :-)

Snart tretti sa...

M: Hahaha:)