torsdag 6 november 2008

Dagen

Kan det vara det här hon längtar till? Vet ni vad det roliga är då? Det är inte JAG som ligger bredvid utan en okänd tjej som E bara lade sig bredvid för att massagetanten(E's kompis! haha)skulle massera även henne! Hahahaha Tjejen sa att det var helt Ok så E låg där ett tag!

E gick till dagis idag och var så nöjd och glad! Skönt!

Har rätt mycket på jobbet just nu. Men det är helt OK, skönt när allt rullar på, veckorna går så mycket fortare då! Snart är det "bara" 4 månader kvar tills vi åker igen till Thailand, längtar något så kopiöst ibland. E längtar ju oxå som jag har berättat tidigare. Härom morgon kom hon med huvudet slokandes och jag frågade hur det var fatt "-E ledsen" sa hon då "-varför då?" frågade jag. "längta Thailand" säger mitt lilla älskade barn då! Att jag inte dog! :-)

Inga kommentarer: