söndag 2 november 2008

Arghhh..

No, no!


Yes, yes!

Igår hade vi myskväll med några yngre släktingar till oss. Vi skulle titta på "Arn - tempelriddaren" och hann att titta på Dansbandskampen en liten stund innan vi började att titta på filmen, tyvärr måste jag säga. "Arn" var en besvikelse, det hände ju ingenting, mest prat och på nåt sätt känns det som maskerad när svenskar försöker göra en mastodontfilm, det tar sig liksom aldrig. Så när halva filmen hade gått hördes från min sambo "- ska han inte ta av sig den där pepparkaksdräkten snart?"...ni som har sett filmen förstår nog vad han menar. Hahaha. Våra yngre gäster sa till slut att de hellre hade sett på Dansbandskampen än filmen! hahaha.
Jag med! Vi har tittat på det och gillar det faktiskt. Inte alls min typ av musik men det är kul att se folk som har kul både på scen och vid sidan av, samt Peter Settman som är en gåva till Svergies Television, killen är ju född till detta! Sen vet jag via en nära källa att han är supertrevlig oxå! :-)

Inga kommentarer: